a:17:{s:11:”ime_prezime”;s:14:”Marija Androš”;s:10:”your-email”;s:23:”andromarija16@gmail.com”;s:13:”broj_mobitela”;s:10:”0977284393″;s:9:”instagram”;s:10:”mareee.art”;s:10:”naziv_rada”;s:20:”What About The Dance”;s:8:”fakultet”;a:1:{i:0;s:54:”Akademija likovnih umjetnosti, Sveučilište u Zagrebu”;}s:15:”fakultet_ostalo”;s:0:””;s:7:”kolegij”;s:8:”slikanje”;s:8:”semestar”;a:1:{i:0;s:27:”6. semestar (preddiplomski)”;}s:6:”mentor”;s:13:”Snježana Ban”;s:8:”asistent”;s:0:””;s:8:”podrucje”;a:1:{i:0;s:17:”Likovna umjetnost”;}s:6:”ostalo”;s:0:””;s:4:”opis”;s:703:”Koncept se bavi problematikom odnosa publike i gledatelja. kulturno uzdizanje posjetitelja Cabareta i kurtizana kao potlačenih umjetničkih izvođačica povezujem Hoolywoodom 50-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća u kojemu se nije učilo na greškama te žene filmske industrije bivaju zlostavljene. Lokalna nedavna problematika zlostavljanja žena u dramskoj umjetnosti i samim akademskim ustanovama potvrdile su zastoj razvoja nas kao društva na koje MORAMO REAGIRATI. Can Can ples bio je inspiracija motiva, tako uzimam krupniji kadar noga kako bih namjeno izostavila lice kao identitet. Usprkos svemu noge plešu, njihov POKRET želim prenijeti na gledatelje, kao snagu iz pete kada je najteže.”;s:8:”datoteke”;a:1:{i:0;s:147:”https://da-festival.hr/wp-content/uploads/wpcf7_drag-n-drop_uploads/prijave_radova/ime_prezime/429436677_1177820123204429_5494448330650449793_n.jpg”;}s:5:”video”;a:1:{i:0;s:0:””;}s:10:”acceptance”;s:1:”1″;}