Skip to main content

Form Entry #138

a:17:{s:11:”ime_prezime”;s:13:”Filipa Ivanda”;s:10:”your-email”;s:23:”filipaivanda0@gmail.com”;s:13:”broj_mobitela”;s:10:”0955868989″;s:9:”instagram”;s:13:”filipa.ivanda”;s:10:”naziv_rada”;s:40:”Redizajn vizualnog identiteta Solane Pag”;s:8:”fakultet”;a:1:{i:0;s:58:”Akademija primijenjenih umjetnosti, Sveučilište u Rijeci”;}s:15:”fakultet_ostalo”;s:0:””;s:7:”kolegij”;s:41:”Grafički dizajn i vizualne komunikacije “;s:8:”semestar”;a:1:{i:0;s:27:”5. semestar (preddiplomski)”;}s:6:”mentor”;s:31:”Izv. prof. art. Marko Koržinek”;s:8:”asistent”;s:0:””;s:8:”podrucje”;a:1:{i:0;s:21:”Vizualne komunikacije”;}s:6:”ostalo”;s:0:””;s:4:”opis”;s:434:”Ovaj projekt obuhvaća redizajn ambalaže i logotipa za tvrtku Solana Pag. Radi se o seriji proizvoda iz kategorije soli obogaćene nutrijentima. Paška čipka, kao lokalni simbol izuzetne ljepote i preciznosti, poslužila je kao ključni izvor inspiracije. Elementi čipke poput uzoraka, tekstura i geometrijskih oblika integrirani su u novi dizajn ambalaže i logotipa kako bi se stvorio sklad između tradicije i suvremenog stila. “;s:8:”datoteke”;a:4:{i:0;s:154:”https://da-festival.hr/wp-content/uploads/wpcf7_drag-n-drop_uploads/prijave_radova/ime_prezime/1Filipa_Ivanda_Redizajn-vizualnog-identiteta-Solane-Pag.jpg”;i:1;s:154:”https://da-festival.hr/wp-content/uploads/wpcf7_drag-n-drop_uploads/prijave_radova/ime_prezime/2Filipa_Ivanda_Redizajn-vizualnog-identiteta-Solane-Pag.jpg”;i:2;s:154:”https://da-festival.hr/wp-content/uploads/wpcf7_drag-n-drop_uploads/prijave_radova/ime_prezime/3Filipa_Ivanda_Redizajn-vizualnog-identiteta-Solane-Pag.jpg”;i:3;s:161:”https://da-festival.hr/wp-content/uploads/wpcf7_drag-n-drop_uploads/prijave_radova/ime_prezime/4Filipa_Ivanda_Redizajn-vizualnog-identiteta-Solane-Pag.plašt.png”;}s:5:”video”;a:1:{i:0;s:0:””;}s:10:”acceptance”;s:1:”1″;}