Mentor
Ana-Marija Poljanec, Franka Tretinjak
Asistent
Fakultet
Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sveučilište u Zagrebu
Semestar
5. semestar (preddiplomski)
Kolegij
Projektiranje VK 5
Instagram autora
@gnomarko
Redizajn ambalaže kultnog njemačkog brenda kondoma 'Billy Boy' započeo je idejom povratka na izvornu misiju brenda. Kada su započeli s proizvodnjom devedesetih, istaknuli su se provokativnim marketingom, destigmatizacijom seksa i seksualnim obrazovanjem, te su se pozicionirali kao kultni brend alternativne scene koji je u toku s vremenom i razumije svoje korisnike. Kroz godine prilagodbe tržištu, brend je postao poput svakog drugog. Ideja redizajna je povratak izvornom identitetu kroz snažan vizualni jezik inspiriran njihovim prvim ambalažama. Tipografija je oblikovana kroz oblu konstrukciju koja asocira na svrhu proizvoda i ambalaži daje neozbiljan i pristupačan dojam. Svaka vrsta kondoma dobiva svojevrsnu maskotu – šašavu i besramnu materijalizaciju odgovarajuće falusoidne forme. Kao novitet, u sustav se uvodi i pakiranje s jednim kondomom pod nazivom 'Pocket Protector', koje svojim tankim pakiranjem stane i u najtanji džep te štiti kondom od habanja i oštećenja.