Vizualne komunikacije

Dizajn pakiranja vruće čokolade HotChoc

Ana Gregorić
 
Mentor Filip Cvitić
Asistent
Fakultet Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Semestar 3. semestar (diplomski)
Kolegij Dizajn odabranog grafičkog proizvoda
Ostalo Grafički dizajn, dizajn ambalaže
U sklopu kolegija Dizajn odabranog grafičkog proizvoda na Grafičkom fakultetu, provela sam istraživanje vezano uz dizajn vruće čokolade za ciljanu skupinu koji su introverti koji vole čitati. Zaključci istraživanja pokazali su da ciljana skupina preferira dizajn koji sadrži ilustracije te žarke i šarene boje. Na ambalaži se nalazi i QR kod koji vodi na stranicu proizvoda koja sadrži citate i preporuke raznovrsnih knjiga. Brand priča ovog proizvoda je da ga je osmislio mali poduzetnik koji gaji veliku ljubav prema kvalitetnoj vrućoj čokoladi, ali istovremeno i prema čitanju. Ideja proizvoda je bila stvoriti ritual, ispijanje vruće čokolade i čitanje knjiga, za introverte koji se vrate kući nakon napornog dana te žude za odmorom. Sami proizvod ne sadrži dodane šećere te dolazi u tri serije: 66%, 75% i 89% udjela kakaa. Dizajn sadrži ilustracije koje sugeriraju ritual ispijanja vruće čokolade.