Vizualne komunikacije

Eveline

Karla Braovac
 
Mentor Romana Kajp
Asistent
Fakultet Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sveučilište u Zagrebu
Semestar 5. semestar (preddiplomski)
Kolegij Projektiranje - Vizualne Komunikacije
Eveline Cosmetics brand je koji nudi širok asortiman kvalitetnih proizvoda šminke i njege po pristupačnim cijenama. Postojeće ambalaže branda na tržištu ističu se uporabom boja, reljefnih otisaka i folija, što je zadržano u redizajnu. Fokus redizajna bio je na pročišćenju informacija i postavljanju jasne hijerarhije. Seriju proizvoda čini gel, serumi i kreme za lice od kojih svaki ima drugačiji sastav. Folijom se naglašava vrsta proizvoda, dok se na ostatku prednje strane ističu glavni sastojci i učinak proizvoda, što su informacije najvažnije kupcu. Naziv serije “biohyaluron 3x retinol system” tretran je kao znak kojim se obilježavaju proizvodi. Obzirom da se radi o liniji anti-aging proizvoda namijenjenih ženama starijim od 40 godina, jednostavnošću oblikovanja sugerira se kvaliteta i učinkovitost proizvoda. Izbočenjem teksture kože ostvaruje se taktilno iskustvo na ambalaži, a kontrast između glatke i izbočene površine komunicira učinke proizvoda, posebno smanjenje i prevenciju bora.