Mentor
Inja Kavurić Kireta
Asistent
Monika Markić
Fakultet
Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sveučilište u Zagrebu
Semestar
6. semestar (preddiplomski)
Kolegij
Ilustracija 2
Na kolegiju ilustracije Studija dizajna, već je tradicija da je poslijednji zadatak preddiplomskog studija dizajn likova za, dotad nepostojeći, medijski proizvod po izboru. Moj izbor je bio videoigra, točnije trodimenzionalni top-down akcijski role-playing game — FarOut, zamišljen kao svemirska odiseja s estetikom inspiriranom ludilom disko ere 70-ih i šarenila 80-ih. FarOut obuhvaća brojne skice likova i okolina u samoj igri, ali glavna je atrakcija 3D model jednog od likova, s animacijom takozvanog "walk cycle-a", spreman za dodatno animiranje i ubacivanje u igru (kada bi postojala). Smjernice za dizajn svega u igri jesu da mora izgledati glanc, kričavo i, prije svega, zabavno.