Natrag
Vizualne komunikacije

Godišnje izvješće za IKEA Group

Lara Luić-Kmezić
Godišnje izvješće za IKEA Group
Mentor Tomislav Vlainić
Asistent -
Fakultet Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sveučilište u Zagrebu
Semestar 4. semestar (preddiplomski)
Kolegij Projektiranje vizualne komunikacije 2
Instagram autora lara_luic
IKEA je poznata po specifičnom dizajnu te po financijski i ekološki pametnom raspolaganju materijalima, iz čega proizlazi pristupačnost cijenom i jasna komunikacija sa korisnikom.

Koncept godišnjeg izvješća za IKEA grupu zasniva se na navedenim principima rada IKEAe, a vizualan jezik inspiriran je Ikeinim manualima za sastavljanje namještaja. Ideja sastavljanja namještaja tj. uputstva za uspješno montiranje proizvoda postaje uputstvo za uspješno poslovanje.

IKEA čovjek razrađen je kroz ideju vodiča koji mijenjanjem svog oblika i uloga na jednostavan, jasan i transparentan način pojašnjava rad IKEA grupe u 2017. godini. Vođen idejom maksimalnog iskorištavanjea materijala, pristupačnosti i standardizacije format je određen mjerom A4 papira od 120g. Zadržana su pisma IKEAe, Futura i Verdana. Knjižni blok izvješća je neuvezan, dolazi u kartonskoj kutiji uz plastičnu gumicu, i kao i svaki IKEA proizvod, čeka montiranje.