Mentor
Inja Kavurić Kireta
Asistent
Fakultet
Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sveučilište u Zagrebu
Semestar
4. semestar (preddiplomski)
Kolegij
Crtanje 4
Wildeova drama Salomé i Beardsleyeve ilustracije za nju bile su cenzurirane i kritizirane zbog prikazivanja ženskog biblijskog lika kao požudnog. U novijoj povijesti, seksualizacija i rekontekstualizacija kršćanskog svetca Sebastijana kao queer ikone sličan je čin provokacije, ali i oslobođenja. Wilde je 1895. zatvoren zbog "nećudoređa" tj. homoseksualnosti. Taj skandal je označio ne samo njegovu propast, već i propast bilo koje osobe koja se povezivala s njim ili njegovim uvjerenjima. Jedan od njih je bio Aubrey Beardsley koji je izgubio čitavu karijeru jer je javnost postajala sve nemilosrdnija prema onima koji su se ponašali izvan normi puritanskog viktorijanskog društva. To ih, u mojim očima, čini mučenicima. Scena je omeđena Beardsleyevskim ornamentalnim okvirom od karanfila. Zeleni karanfil bio je simbol homoseksualnosti u 19. stoljeću, Wilde je popularizirao nošenje tog cvijeta kao znak drugim gay muškarcima. Beardsley je čak uključio karanfil u jednu od svojih ilustracija za Wildeovu Salomé kako bi aludirao na romansu između dva muška lika u drami.