Natrag
Vizualne komunikacije

Konceptualni coffee shop Royal

Helena Hlišć
Konceptualni coffee shop Royal
Mentor Andro Giunio
Asistent
Fakultet Sveučilište Sjever
Semestar 4. semestar (diplomski)
Kolegij Diplomski rad
Instagram autora hl1sc
Konceptualni projekt Coffee Shop Royal polazi od ideje dinamičnog vizualnog identiteta koji se vodi grafičkim nasljeđem nekadašnje čakovečke Kavane Royal – mjesta društvenog i kulturnog života u 20.st. – kroz suvremeni dizajnerski jezik. Inspiriran estetiko ranog 20. stoljeća, s posebnim naglaskom na art déco, identitet se razvija kao dinamičan vizualni sustav u kojem se tipografija, ograničeni kolorit i stilizirane ilustracije međusobno permutiraju, stvarajući živi, promjenjivi vizualni narativ. Umjesto tradicionalne dominacije logotipa, komunikacija se gradi kroz atmosferu, ritam i detalj. Identitet je implementiran kroz seriju plakata (podijeljenih u tri kategorije), ambalažu vlastite kave Royal Beans, cjenike i Royalty kartice. Vizualni sustav dopušta varijacije unutar jasno definiranih parametara, a svaki element dosljedno prati vizualni jezik brenda. Fokus projekta je na eksperimentalnoj i koherentnoj upotrebi vizualnih elemenata kao alata za stvaranje emocionalne povezanosti – ne kroz nostalgičnu rekonstrukciju, već kroz reinterpretaciju povijesti Royala u suvremenom kontekstu.