Vizualne komunikacije

Spotify Wrapped

Karla Braovac
Mentor Ana-Marija Poljanec
Asistent -
Fakultet Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sveučilište u Zagrebu
Semestar 4. semestar (preddiplomski)
Kolegij Projektiranje - Vizualne Komunikacije
Godišnje izvješće za platformu Spotify nastalo je kao interpretacija već postojećeg koncepta Spotify Wrapped, koji na kraju svake godine korisnicima omogućava pregled statistika o njihovoj glazbi i trendovima slušanja. Svaki Spotify Wrapped ima vlastiti identitet te, na zaigran i interaktivan način, naglašava samo najvažnije informacije, pružajući korisnicima jednostavno razumijevanje podataka. Koncipirajući godišnje izvješće kao jedan veliki Spotify Wrapped za 2022. godinu, glavni fokus stavljen je na sadržaj i identitet. Kombinirajući različita pisma i boje, interpretira se glazba i prati se razigranost identiteta same platforme Spotify. S ciljem zadržavanja interaktivnosti i pružanja zabavnog prikaza obilja brojki i informacija, svako poglavlje započinje uvodnim spreadom uz kratki opis, grafovi su vizualizirani brojkama, a određene informacije se otkrivaju nakon rješavanja interaktivnih zadataka. Naslovnica knjige omotava se oko knjižnog bloka, prateći naziv samog izvješća, Spotify Wrapped.